Tags

Featured Posts

Random Posts

Recent Posts

2018. november 5., hétfő

Gyógyító szavak - 1 perc a párkapcsolat erősítésére


A harmonikus, kiegyensúlyozott és mindkét fél részére egyformán örömet jelentő párkapcsolatért naponta tennünk kell. Ajándékozzunk egymásnak olyan mikro-pillanatokat, amelyek kimutatják érzéseinket és jó indítói vagy lezárói egy mozgalmas időszaknak. Reggeli közös kávé, egy ölelés, egy szívből jövő mondat - olyan figyelmességek, amelyek erősítik az összetartozást. Kávét és ölelést sajnos nem tudunk minden olvasónknak adni, de 10 erősítő, gyógyító mondatot igen.


  1. A világ legszerencsésebb embere vagyok, hogy veled lehetek.
  2. Tisztellek és felnézek rád.
  3. Kérlek, segíts, te ezt jobban csinálod, mint én.
  4. Tudom, hogy ezt én rontottam el. Mivel tudom jóvátenni?
  5. Biztonságban vagyok melletted.
  6. Büszke vagyok rád!
  7. Ha nem én lennék, irigyelném azt, aki veled együtt él.
  8. Életem legszebb élményei hozzád kötődnek.
  9. Minden rendben lesz. Együtt megoldjuk.
  10. Bízom benned.
  11. Értékelem, amit naponta teszel értem és magadért.

Nincsenek megjegyzések:
Írj megjegyzés

Szeretnél értesülni a legfrissebb hírekről?
Iratkozz fel hírlevelünkre! !